Co dělám

01

Obsahový marketing

Bez obsahového neboli content marketingu se copywriter neobejde. Copywriting totiž není jen o tvorbě textů, ale také další práci s nimi – začíná dobrou obsahovou strategií a končí propojením jednotlivých kanálů propagace: od sociálních sítí až po e-mailing.

Obsahové analýzy

Obsahová analýza zhodnotí stávající stav textů na vašem webu, poukáže na případné nedostatky, navrhne možnosti zlepšení a dalšího rozvoje. Je také součástí každé dobré SEO analýzy.

Obsahové strategie

Obsahová strategie vám dá plán textace a následného rozvoje obsahu. Nastolí vhodný tón komunikace s cílovou skupinou. Doporučuji ji proto před zahájením textování všech webových stránek. Může obsahovat i návrh textového rozvoje mimo web (online PR). Ve zjednodušené podobě bývá součástí SEO strategií, na nichž spolupracuji s kolegy.

Individuální školení

Na školení se naučíte pravidla a základy copywritingu, na psaní už musíte zapracovat sami. Školím obecně tvorbu obsahu napříč různými kanály i jednotlivé dílčí disciplíny copywritingu: psaní pro web, tvorbu PR článků, e-mailing...

02

Online copywriting

Webcopy

Textování webů představuje královskou disciplínu copywritingu. Vy znáte nejlépe svůj produkt, copywriter jej prodá. Díky správně optimalizovaným a formátovaným textům, které přivedou na váš web relevantní návštěvníky a dovedou je k požadované akci.

Editace textů

Napsali jste vlastní texty, ale nefungují tak, jak byste chtěli? Úprava formátování, správná práce s klíčovými slovy, korektní gramatika a jazykový styl přizpůsobený cílovému publiku dodají vašemu obsahu profesionální glanc a zvýší jeho prodejní potenciál.

Online PR

Buduje povědomí o značce a produktu pomocí textů publikovaných mimo web. Zahrnuje širokou oblast od PR článků přes e-mailing až po zápisy do online encyklopedií.

03

Offline copywriting

Články a rozhovory pro tištěná média

I offline copywriting má svá specifika. Přestože se zaměřuji na webcopy, představuje pro mě práce pro časopisy, především rozhovory, vítané zpestření.

Reklamní slogany

Kreativní psaní je velmi náročné. Zabere hodiny a hodiny přemýšlení s nejistým výsledkem. Na tuto oblast si zatím moc netroufám, přesto jsem se už setkala s textováním billboardů nebo popisků vozů klientů.

04

Správa komunit

Administrace komunitních webů

I když raději píšu, než mluvím, práce s lidmi mě baví. Proto ráda moderuji diskuse a starám se o obsah komunitních webů. První příležitost jsem dostala na cestovatelském portálu Orbion.cz, jehož specifická komunita mě baví dodnes.

Sociální sítě

Komunitním webům i konkrétním produktům a značkám spravuji také sociální sítě – Facebook, Instagram, Google+ a Twitter.

Preferovaná témata

Přestože by se dobrý copywriter neměl zaleknout žádného tématu, každý má svá oblíbená. Taková, o nichž ví něco víc, nebo jsou mu osobně blízká. Mezi moje patří:

Právo

a související, například ekonomická, témata – vystudovaný obor.

Medicína

pocházím z lékařské rodiny a chvíli jsem ji i studovala..

Cestování

sama tolik necestuji, ale mnohé tuším díky více než 10leté zkušenosti se správou cestovatelského webu.

Ženská témata

která by je nemilovala? Zdravá strava, sport a móda mě zajímají profesně i osobně.

Kontakt

Kde mě najdete a jak se můžeme spojit?

Praha 4

Dorazte za mnou, nebo přijedu já za vámi.

Napište mi zprávu

Chcete se na cokoliv zeptat? Napište mi.