Ceník copywritingu od Veselé copywriterky

Nacenit textařské služby představuje tvrdý oříšek. Na chybném odhadu často prodělají obě strany. Proto na většině webů nenajdete ceník copywritingu. Přečtěte si, jak to funguje.

Co vstupuje do hry při naceňování copywritingu?

Řada faktorů. Mezi hlavní patří:

Náročnost tématu – každému jde něco jiného. Pro mě k jednodušším patří všeobecný lifestyle, ke složitějším třeba právnická nebo medicínská problematika.

Délka a typ/rozsah spolupráce – jednorázové zakázky stojí více času na přípravu, která se už dále copywriterovi nezhodnotí. Proto většinou vyšší sazba. Čím víc může textař do projektu „proniknout“, tím rychleji časem zpracuje jednotlivá zadání.

Termín odevzdání – čím víc práce hoří, tím porostou také náklady.

Proč nenaceňuji na normostrany?

Každé téma a úkon mají rozdílnou náročnost. Závisí na rozsahu, přesnosti zadání, kvalitě dodaných podkladů i mé osobní zkušenosti.

Některé copywritingové služby – jako správa sociálních sítí, textování e-shopových popisků, PPC reklam nebo krátkých hesel či sloganů – ani nejde na normostrany nacenit.

Orientační ceník copywritingu podle tématu a typu spolupráce:

Jednorázové spolupráce, náročnější témata

600 Kč/hod

Dlouhodobá spolupráce, středně těžká témata

500 Kč/hod

Režijní náklady pro charitativní projekty atd.

400 Kč/hod

Často kladené otázky

Jak si udělat představu o konečné ceně práce?

Hodinovou náročnost práce vám vždy sdělím předem a společně si ji odsouhlasíme. Některé úkony, jako je obsahová strategie nebo příprava na workshop, nabízím v minimalistické i komplexní verzi. Sami si zvolíte rozsah.

Pro představu o délce trvání jednotlivých úkonů:

Popisek kategorie v e-shopu (cca 400 znaků + „seo copy“)

Cca 50 minut

Blogový článek

Od 2,5 hodiny

Textový status na sociální sítě

Cca 15 minut

Platí se už první schůzka?

Ne, pokud jde o přípravu před školením nebo zahájením textace. Pro ostatní případy – konzultace stávajícího obsahu nebo návrh nového – bez další spolupráce, platí jednorázová sazba 450 Kč/hod.

Co mimopražští klienti a školení?

Jsem z Prahy, ale ráda si za vámi udělám výlet, pokud nás čeká dlouhodobá spolupráce nebo školení vašeho týmu. Po Praze benzín neúčtuji, mimo město dle standardních účetních postupů. Většinu úkonu vyřešíme přes internet nebo telefonu.

Kolik stojí školení copywritingu?

V závislosti na náročnosti přípravy a dojezdové vzdálenosti od 7 000 Kč za půl den včetně dopravy. Po školení dostanete mailem všechny výukové materiály, doporučení další tvorby obsahu + 10 dní bezplatných konzultací..

Máte další otázky? Třeba: kdy začneme? :)

Napište mi zprávu dole na stránce

Kontakt

Kde mě najdete a jak se můžeme spojit?

Praha 4

Dorazte za mnou, nebo přijedu já za vámi.

Napište mi zprávu

Chcete se na cokoliv zeptat? Napište mi.