Pozvánka na Czech On-line Expo 2023 v Praze
Ve dnech 22. a 23. února 2023 proběhne v Praze v areálu PVA Expo Letňany další ročník oblíbeného českého e-commerce & on-line business veletrhu. Jako garantka Content & Copy Summitu vás ráda uvítám ve čtvrtek 23. 2. v zeleném sále.
Proč přijít na Czech On-line Expo
- Areálem projde za 2 dny přes 7 000 lidí. Ideální příležitost k rozšíření obzorů i networkingu.
- Můžete se jen procházet a čerpat inspiraci, nebo se stavit u stolků konzultantů, či usednout do sálu jedné ze 17 tematických konferencí.
- Vstupenka na Czech On-line Expo stojí v základu jen 599 Kč.
Content & Copy Summit přijde na řadu ve čtvrtek dopoledne
Na této akci jsem přijala roli garanta obsahové části. Organizátorům moc děkuji za příležitost vybrat 4 skvělé řečníky a uvést je ve čtvrtek 23. 2. dopoledne na pódium.
Každá přednáška trvá 30 minut a po ní můžete klást hostům své otázky. O tom, jak jsem hosty vybírala, jsem vyprávěla třeba v podcastu s Honzou Kaliankem.
Řečníci
Anna Sálová
Obsahový stratég v Content Wizards
Čas: 8:30–9:05
Název přednášky: Kde v content marketingu ušetřit a na čem se šetřit nevyplácí?
Anička mi s pečlivostí sobě vlastní poslala hned několik skvělých témat. Ve světle finančních nejistot posledních měsíců jsme nakonec jednohlasně zvolily téma efektivního využití zdrojů v copywritingu. Anička je akční, vtipná i zkušená. Její přednáška stojí za návštěvu.
Pavel Pajkrt
Executive Director ve Skillminers
Čas: 9:30–10:05
Název přednášky: Jak se změní práce na obsahu pod tlakem nejnovějších trendů
Když jsme s Pavlem, mým bývalým kolegou v agentuře H1.cz, vybírali téma jeho přednášky, několikrát padlo téma umělá inteligence (AI), velké změny atd. Jsem zvědavá, s čím vším Pavel přijde.
Lucie Zitterbartová
CEO & Idea maker & Copywriter ve studiu Lucky Citron
Čas: 10:30–11:05
Název přednášky: LEAN Canvas: Srovnejte si myšlenky a cíle, než je hodíte na papír
Na tuhle přednášku se zvlášť těším. Skoro každý klient totiž chce texty, ale odmítá nějakou strategickou přípravu. Pomocí této metody by nemusela být náročná a přitom slibuje velké výsledky. Sama s ní ale nepracuji. O to více jsem zvědavá.
Magdalena Bischofová
Čas: 11:30–12:05
Přednáška: Jak důležitý je příběh značky a jak ho prodat
Usměvavá Magda přijede vlakem až z Opavy. V prvé řadě si tedy držme palce, ať její spoj nemá zpoždění. Když všechno klapne, předá cenné zkušenosti s vytvářením příběhů značky pro Růžového slona nebo obleky Bandi.
Magda kromě lidí rozumí i psychologii psů, a tak mě zajímá, jak moc jsme si vlastně všichni podobní a co na koho platí.
Mapka areálu
Začínáme 23. 2. v 8:30 v zeleném sále. Vstupenka na Czech On-line Expo platí na oba dny.
Těšíme se na vás!