

Rok od 2. vydání knížky Copywriting: Pište texty, které prodávají
Už je tomu rok, co na pultech knihkupectví najdete novou – tentokrát bílo-žluto-oranžovou – knížku Copywriting, pište texty, které prodávají. Nahradila tak původní zelenou knížku, jejíž náklad čtenáři k naší nemalé radosti několikrát rozebrali.
Proč nová verze „copyknihy“
Nakladatel Albatros Media kontaktoval na podzim 2019 naši vrchní autorku Aničku Sálovou s informací, že byl rozprodán poslední náklad 1. vydání a jestli si přejeme vydat knihu ve stávající podobě znovu. Jelikož ale byla v tu chvíli 4 roky stará, rozhodli jsme se oslavit 5. výročí v roce 2020 novým vydáním.
Co je v knize nového
- Aktualizované informace podle současných pravidel
- Nová spoluautorka, vedoucí strategicko-analytického týmu z Boomerang Communication
- Komplet barevné provedení včetně obrázků

Moje kapitoly
- Web copy
- Další prvky webu – mikrotexty, akční tlačítka, hlášky, formuláře
- SEO – Jak na optimalizaci online textů
- E-mailing, nově – ve spolupráci s Jakubem Čižmařem
- PPC reklama, nově – ve spolupráci s Pavlem Tlapákem
- Copywriterské útvary pro offline
Edit 4. 4. 2022:
Dnes jde do prodeje dalších 1 000 kousků knížky. Děkujeme, že nás čtete!
Ukázky z 2. vydání knížky Copywriting: Pište texty, které prodávají
Stáhnete si PDF ukázku knížky Copywriting na Alze.
Máte jakoukoli otázku, nebo chcete do knížky podpis? Napište mi.