Nová copy kniha

Rok od 2. vydání knížky Copywriting: Pište texty, které prodávají

Už je tomu rok, co na pultech knihkupectví najdete novou – tentokrát bílo-žluto-oranžovou – knížku Copywriting, pište texty, které prodávají. Nahradila tak původní zelenou knížku, jejíž náklad čtenáři k naší nemalé radosti několikrát rozebrali.

Proč nová verze „copyknihy“

Nakladatel Albatros Media kontaktoval na podzim 2019 naši vrchní autorku Aničku Sálovou s informací, že byl rozprodán poslední náklad 1. vydání a jestli si přejeme vydat knihu ve stávající podobě znovu. Jelikož ale byla v tu chvíli 4 roky stará, rozhodli jsme se oslavit 5. výročí v roce 2020 novým vydáním.

Co je v knize nového

  • Aktualizované informace podle současných pravidel
  • Nová spoluautorka, vedoucí strategicko-analytického týmu z Boomerang Communication
  • Komplet barevné provedení včetně obrázků

Moje kapitoly

  • Web copy
  • Další prvky webu – mikrotexty, akční tlačítka, hlášky, formuláře
  • SEO – Jak na optimalizaci online textů
  • E-mailing, nově – ve spolupráci s Jakubem Čižmařem
  • PPC reklama, nově – ve spolupráci s Pavlem Tlapákem
  • Copywriterské útvary pro offline

Ukázky z 2. vydání knížky Copywriting: Pište texty, které prodávají

Stáhnete si PDF ukázku knížky Copywriting na Alze.

Máte jakoukoli otázku, nebo chcete do knížky podpis? Napište mi.