9 typů poptávek, které přicházejí z tohoto webu
Chcete nahlédnout pod pokličku práce copywritera? Pro web MladyPodnikatel.cz jsem sepsala přehled nejčastějších poptávek, které mi přicházejí z těchto stránek.

Mnohokrát jsem se setkala s polemikami na téma, jestli je pro copywritera opravdu nutné mít svůj web. „Většina zakázek se navazuje přes kontakty a osobní setkání“, namítají většinou pochybovači. I když mají částečně pravdu, já si myslím, že alespoň jednoduchá webová vizitka k naší práci patří.
Přes tento web jsem už několik spoluprací navázala. Jedna tvoří dokonce většinovou náplň mé pracovní doby. Mít své, byť jednoduché stránky, tedy rozhodně doporučuji. Nejen copywriterům, ale v podstatě všem na volné noze.
Řada poptávek, které dostávám, bohužel nedopadne.
Problémy, na které nejčastěji narážím při navazování spolupráce:
- Prosby o složitější rady a analýzy zdarma
- Požadované termíny vs. reálné možnosti
- Zpracování ukázkových zadání bez nároku na skicovné
- Sladění finančních představ
Jste zvědaví, jak vypadají typické poptávky z tohoto webu? Přečtěte si celý článek na MladémPodnikateli.