Veselá copywriterka

Zuzana Veselá

zuzana@vesela-copywriterka.cz
Zuzana Veselá

Ohlédnutí za školním CopyCampem

17.10.2015, Zuzka Veselá | Blog

25. září 2015 se v aule Filozofické fakulty UK konal už 5. ročník copywriterské konference CopyCamp. Spolu s Annou Sálovou a týmem H1.cz jsem měla tu čest jej spolupořádat. Zvu vás na malý exkurz výběrem tématu, místa i mými osobními dojmy.

Překonat předchozí ročníky? Nemožné!

Každý z CopyCampů byl něčím výjimečný, každý měl svou atmosféru. Tvořili ji místo i lidé, kteří přišli. A na to jsme chtěli navázat. Mimochodem, pro ty, kdo CopyCamp tak dlouho nesledují, letošnímu předcházely tyto ročníky:

  1. 24. listopadu 2012, MeetFactory: seniornější kolegové už věděli, že nastává éra obsahu. A že know-how i nadšení je třeba sdílet s ostatními: copywritery, marketéry i klienty. A ti jim dali za pravdu. Marek Prokop, Jan Ambrož, Otto Bohuš a další tak hned napoprvé vystoupili před 200 diváky.
  2. 8. června 2013, BIO|OKO, kde skvěle navázali třeba Richard Dobiáš legendární přednáškou o copysketchingu, Marián Kábele s microcopy nebo Pavel Šenkapoun se slogany.
  3. 21. března 2014, divadlo Ponec: „zaláskovaný“ CopyCamp na první jarní den zase dodal spoustu tipů, jak na osobní brand, jak textovat PPC nebo jak překonat český fenomén „nejdeismus“.
  4. 10. prosince 2014, kino Royal: navázal prezentací zamilovaných projektů jako je ZOOT nebo KOFILA-Čmajzni Turban!

O výběru tématu, místa a řečníků 5. CopyCampu

Od odcházejících holek Jany a Pavlíny jsme dostaly s Aničkou tip na školní termín a tematiku. Hlavní linka tak byla nasnadě: „Doplnit vzdělání“ v tom, kde většinu copywriterů tlačí pata – měření přínosu obsahu. Jde to vůbec? Jak obhájit svou dobrou práci před šéfem a hlavně klientem? Podobné problémy řeší většina z nás.

copycamp2

Spíkři a „Filda“: letos jasná volba

Vytipovali jsme osobnosti, které by mohly přijít tyto otázky fundovaně zodpovědět. A jaké bylo naše nadšení, když všichni odborníci, které jsme v první vlně oslovili jakožto nejatraktivnější, maximálně do několika hodin potvrdili zájem vystoupit! A dokonce se bez řečí podrobili našim zvídavým otázkám a úkolům. 🙂

Ke školnímu námětu jasně patří i akademické prostory.  Téma „zpátky do lavic“ si přímo říkalo o historické prostory se špetkou studentské nostalgie. Pan tajemník Filozofické fakulty nás pozval do nádherné kanceláře s výhledem na Pražský hrad a během pár minut bylo jasno.

Den „D“: pátek 25. září 2015

Přiznávám, že noc „před“ se mi neusínalo úplně dobře. Klapne všechno, jak má?

Od 8 od rána, kdy jsem vjížděla s po střechu naplněným autem na dvorek FF, už ale nebyl na pochybnosti čas: Vynosit věci, připravit pozornosti pro účastníky, vítat známé i neznámé tváře… Najednou to byla jedna velká jízda, kterou zakončila až afterparty.

Křest knihy Copywriting: pište texty, které prodávají Křest copyknihy Afterparty v  Atmošce Afterparty v Atmošce

O dojmech z přednášek proto raději nechám mluvit ostatní:

  • Jitka Holasová, bývalá kolegyně a nyní maminka na mateřské, jako první trefně a vtipně glosovala celé dění.
  • Proficio.cz nám rovněž napsalo, co si z CopyCampu odneslo, a přidalo i ty nejlepší tweety.
  • A musím ocenit i typologii vyučujících = přednášejících popsanou Veronikou z Igloonet.cz.

A teď už mi nezbývá, než poděkovat všem, kdo pomáhali s přípravou, recenzovali, nebo prostě jen dorazili. Díky!

P. S. A ještě jeden dík panu Voralovi, díky němuž jsou tyto příspěvky konečně responzivní 🙂

Zaujal vás článek? Sdílejte ho...
Share on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on LinkedIn

Jeden komentář

Chcete se k příspěvku vyjádřit?