Veselá copywriterka

Zuzana Veselá

zuzana@vesela-copywriterka.cz
Zuzana Veselá

O personách pro tyinternety.cz

6.9.2015, Zuzka Veselá | Blog

Persony a personalizace. Žhavé téma (nejen) online marketingu. Pro Příručku marketéra jsem popsala 2 pohledy na jejich tvorbu.

Musí stát příprava person nutně statisíce a desítky hodin času?

O tom vedou spory i odborníci z agentur zvučných jmen. Moje skromná praxe však hovoří jasně – u některých, typicky menších segmentů, rodinných firem apod. – lze připravit poměrně přesné, a hlavně marketingově účinné, persony inhouse. Za pomoci kolegů, dostupných dat a pár ochotných zákazníků.

Mám zkušenosti jak s prací s profesionálně navrženými personami od top agentury Millward Brown, tak i personami připravenými za skromných podmínek interně.  V obou případech ale 100% posunula práce s personami klienta dál. Celý článek – včetně stručného návodu na jejich přípravu – si přečtěte na tyinternety.cz.

Modelová persona pro Příručku marketéra
Zaujal vás článek? Sdílejte ho...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin

Chcete se k příspěvku vyjádřit?