Veselá copywriterka

Zuzana Veselá

zuzana@vesela-copywriterka.cz
Zuzana Veselá

Co dělám

Obsahový marketing

Bez obsahového neboli content marketingu se copywriter neobejde. Copywriting totiž není jen
o tvorbě textů
, ale také další práci s nimi – začíná dobrou obsahovou strategií a končí propojením jednotlivých kanálů propagace: od sociálních sítípo e-mailing.

Obsahové strategie

Obsahová strategie navrhne plán textace a následného rozvoje obsahu. Nastolí vhodný tón komunikace s cílovou skupinou. Doporučuji ji proto před zahájením textování všech webových stránek.
Může obsahovat i návrh textového rozvoje mimo web (online PR). Ve zjednodušené podobě bývá součástí SEO strategií, na nichž spolupracuji s kolegy.

Obsahové analýzy

Obsahová analýza zhodnotí stávající stav textů na vašem webu, poukáže na případné nedostatky, navrhne možnosti zlepšení a dalšího rozvoje. Je také součástí každé dobré SEO analýzy.

Individuální školení

Na školení se naučíte pravidla a základy copywritingu, na psaní už musíte zapracovat sami. Školím obecně tvorbu obsahu napříč různými kanály i jednotlivé dílčí disciplíny copywritingu (psaní pro web, tvorbu PR článků, e-mailing apod.).

Online copywriting

Webcopy

Textování webů představuje královskou disciplínu copywritingu. Vy znáte nejlépe svůj produkt, copywriter jej prodá. Díky správně optimalizovaným
a formátovaným textům, které přivedou na váš web relevantní návštěvnost
a dovedou ji k požadované akci.

Editace textů

Napsali jste vlastní texty, ale nefungují tak, jak byste chtěli? Úprava formátu, práce s klíčovými slovy, gramatiky
a jazykového stylu dodají vašemu obsahu profesionální glanc a zvýší jeho prodejní potenciál.

Online PR

Buduje povědomí o značce
a produktu pomocí textů publikovaných mimo web. Zahrnuje širokou oblast od PR článků přes e-mailing až po zápisy do katalogů nebo online encyklopedií.

Offline copywriting

Články a rozhovory pro tištěná média

I offline copywriting má svá specifika.
Přestože se zaměřuji na webcopy, představuje
pro mě práce pro časopisy, především rozhovory, vítané zpestření.

Reklamní slogany

Kreativní psaní je velmi náročné. Zabere hodiny
a hodiny přemýšlení s nejistým výsledkem. Na tuto oblast si zatím moc netroufám, přesto jsem se už setkala s textováním billboardů nebo popisků vozů našich klientů.

Správa komunit

Administrace komunitních webů

I když raději píšu, než mluvím, práce s lidmi mě baví. Proto ráda moderuji diskuse a starám se
o obsah komunitních webů. První příležitost jsem dostala na cestovatelském portálu Orbion.cz,
jehož specifická komunita mě baví dodnes.

Sociální sítě

Komunitním webům i konkrétním produktům
a značkám spravuji také sociální sítě – Facebook, Google+ a Twitter.

Preferovaná témata

Přestože by se dobrý copywriter neměl zaleknout žádného tématu, každý má svá oblíbená.
Taková, o nichž ví něco víc, nebo jsou mu osobně blízká. Mezi moje patří:

právo a související, například ekonomická, témata – vystudovaný obor.

medicína – pocházím z lékařské rodiny a chvíli jsem ji i studovala.

cestování – sama tolik necestuji, ale mnohé tuším díky více než 6leté zkušenosti se správou cestovatelského webu.

„ženská témata“ – která by je nemilovala? Zdravá strava, sport a móda mě zajímají profesně
i osobně.

Chcete se na něco zeptat, nebo rovnou využít mé služby?

Napište mi, ráda se vám budu věnovat.